Q/A

Her kan du læse ofte stillede spørgsmål, måske kan det give svaret på dit.


Hvor meget må der købes for pr. dag?

Betaler bestemmer selv daglig max forbrug pr. dag. Max forbrug kan altid ændre.

Hvor må der købes?

Betaler vælger blandt de tilknyttede salgssteder, om kortet må benyttes.

Hvad gør jeg hvis jeg mister kortet?

Log ind på HTKpay og spær konto. Vælg menupunkt "Spær kort" - samme sted kan kortet aktiveres, hvis det bliver fundet igen.

Hvordan undgår jeg at mit barn står uden penge på kortet?

Under oprettelse kan der vælges automatisk opfyldning. Der afsendes automatisk en E-mail når der tankes op. Der er også mulighed for at modtage en SMS når der tankes op - dette koster 0,25 kr. pr. SMS.

Kan jeg se hvad mit barn køber?

Under transaktioner på HTKpay kan alle transaktioner ses.

Kan jeg få udbetalt evt. restbeløb på kortet?

Ja. Vælg menupunktet "Tilbagebetaling" og udfyld felterne og beløbet udbetales.

Kan jeg tilknytte flere kort til samme betaler?

Ja. Vælg menupunktet "Betaler" og derefter tryk på "Opret bruger" og du kan tilknytte flere HTKpay kort.

Er det sikkert at overføre til HTKpay?

Ja. Alle transaktioner går igennem PCI certificeret og godkendt indløser. Når der overføres penge til egen HTKpay konto, svarer det til at lave en handel på nettet. Det er kun den godkendte PCI certificerede der har adgang til dine kreditkort informationer.

Er der andre end mig der har adgang til min konto?

Nej, du skal bruge adganskode for at logge ind på din konto. Det anbefales ikke at dele adgangskode med andre. Er der mistanke om at andre har fået adgang til din kode, anbefales det at ændre koden med det samme.

Jeg har fået nyt kreditkort der skal bruges til betalingerne, skal jeg selv ændre til de nye kortinformationer?

Ja. Du skal selv ændre kreditkortinformationerne. Log ind på HTKpay og gå ind på kreditkortinformationerne.

Automatisk optankning virker ikke: Har fået nyt kreditkort?

Husk at ændre kreditkortinformationerne som beskrevet i vejledningen du finder på HTKpay.dk.